sâmbătă, 8 mai 2010

A fost o data ca niciodata...4 fete, 2 baieti, filmare profesionala, merita vazut

Figurile 1, 2 si 3... Sunt alb-negru ca sa vi se para viata mai frumoasa, mai colorata, cand o sa vedeti coregrafia completa ;)



Coregrafia completa! Si nu va mai minunati atata, chiar veti reusi!



Imi pare rau ca nu le-am prezentat atunci pe my back-up girls, dar am s-o fac acum :D
Incep cu Corina Slaveanu, colega mea de dans/trupa de pe vremea cand eu aveam etatea de 6 ani si ea...nu va spun, ca poate nu vrea sa aflati (sic); Sorina Olteanu, multumesc Sorina pentru participare ; si nu in ultimul rand, Livia Schiopu, este si cea care a facut posibila aceasta filmare, fapt pentru care ii multumesc si acum, Sar'na Liv ;)

5 comentarii:

  1. interesant dar cred ca m`ash plictisii si innebunii sa tot urc pe treapta aia... mai bine urc pana la ultimul etaj de 10x decat sa tot urc treapta aia :))
    pot venii sa privesc? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. EstiI oricand bineveniIt sa privestiI si chiar bineveniIt sa urciI treapta respectiva de exemplu, de 144 de ori X 16 trepte pe etaj = 2304 ori (cel mai inalt bloc din Brasov, de 12 etaje, urcate de 12 ori) si iti garantez ca va fiII mai placut sa danseziI cu noi decat sa saluti pensionarele si sa le cariI (nu dentare) sacosele ;)

    Te asteptam cu drag si treapta la intrare :)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Slaveanca...imi vine sa rad! Nu a iesit la pensie?

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere